» Den här filmen borde vinna en oscars «

Båt tjejen, det här var inte igår! Det är då Annie som skrivit ett manus till Sture och bestämde att hon skulle göra en båtfilm på SSO.. Jag minns inte varför riktigt.. Men här är den och jag har en av huvudrollerna WOOP..
 
VARNING FÖR ATT  LÅTEN SÄTTER SIG I DITT HUVUD OCH DU BLIR ALDRIG AV MED DEN.
 
 
 



Jag vill ha ett smeknamn som du! Vilket tycker du är bäst?
1. Athena
2. Ockra
3. Umbra
Jag gillar Umbra men det beror på vad du tycker. Älskar dig, Courtney Nemo Silverhill! Och Kingen-teckningen är klar! Nu återstår det bara att fota och mejla! Ritade dock inte dig för är inte alls bra på att rita människor! :(

Kram på dig <3

2015-03-19 // 17:30:16

Jag vill ha ett smeknamn som du! Vilket tycker du är bäst?
1. Athena
2. Ockra
3. Umbra
Jag gillar Umbra men det beror på vad du tycker. Älskar dig, Courtney Nemo Silverhill! Och Kingen-teckningen är klar! Nu återstår det bara att fota och mejla! Ritade dock inte dig för är inte alls bra på att rita människor! :(

Kram på dig <3

2015-03-19 // 17:30:40

Jag vill ha ett smeknamn som du! Vilket tycker du är bäst?
1. Athena
2. Ockra
3. Umbra
Jag gillar Umbra men det beror på vad du tycker. Älskar dig, Courtney Nemo Silverhill! Och Kingen-teckningen är klar! Nu återstår det bara att fota och mejla! Ritade dock inte dig för är inte alls bra på att rita människor! :(

Kram på dig <3

2015-03-19 // 17:30:53

Jag vill ha ett smeknamn som du! Vilket tycker du är bäst?
1. Athena
2. Ockra
3. Umbra
Jag gillar Umbra men det beror på vad du tycker. Älskar dig, Courtney Nemo Silverhill! Och Kingen-teckningen är klar! Nu återstår det bara att fota och mejla! Ritade dock inte dig för är inte alls bra på att rita människor! :(

Kram på dig <3

2015-03-19 // 17:31:11

Neeej det var välfigt länge sen den kom, snart ett år? Men den är så kort men ändå rolig och låten. hehw den fastnar verkligen. Och ja vargör inte ge den en oscar? Det är den värd! Ska in o se den nu :) puss o kram <3 ♥♡

2015-03-19 // 22:28:07

Mmm stor huvudroll "randomn tjej" ;D

2015-03-20 // 06:50:44

Låten satte sig på min hjärna bara av att se videon här på din blogg!!

2015-03-22 // 19:40:12

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback