» Drakmyyys! «

Hallå där, nu vare dags att dra igen! Denna gången åker jag tåg ner till Annie och hjälper henne med lite läxor innan vi far vidare till Nina, Rockmormor och Victoire över helgen. Ska bli så mysigt då jag inte sett dom sedan i oktober. Eller ja Annie träffade jag faktiskt innan ja åkte till spanien då hon kom till flygplatsen och hängde på hotellet som jag sov på innan flyget skulle gå dagen efter. Amanda var hos mig när vi var på GOT mässan också! Men Nina och Victoire har ja inte sett på länge. 
 
 
Såhär sov Kingen sist vi var o träffade drakarna
 
Som ni förstår så blir det kanske inte så mycket spelande men jag har tidsinställt en del åt er så bloggen blir inte tom. Jag har även gjort ett inlägg med ledtrådar som ni kan gissa vart jag befinner mig i. Denna gången äre ingen tävling med vinnare men för skojj skull så har jag gjort det endå. Dem dyker upp i morgon på dagen!
 



Hej Courtney! Du är min idol ❤️ Man kan ju byta server nu och har redan bytt,om vi ses imorgon (Lördag) kl 15.00 på Vingården? Om du gör det är du så snäll!
Om det går skriv gärna brev på SSO. Isåfall ta gärna med Sture,Haley,Amanda och Nina! Kramar från ditt största fan!💕

2015-05-22 // 13:58:09

Hej Nemo! Jag älskar dig och din blogg. Är du på serber 1? Iåfall kan vi träffas nån gång? Kan posta dig på sso? Mvh Pia Northland!💗

2015-05-22 // 14:57:41

Hej Nemo! Jag älskar dig och din blogg. Är du på serber 1? Iåfall kan vi träffas nån gång? Kan posta dig på sso? Mvh Pia Northland!💗

2015-05-22 // 14:57:42
» -||-

Skulle bli sjukt glad då om du tog med några från SD framförallt Sture!💕 Breva mig gärna isåfall!❤️

2015-05-22 // 15:01:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback