» Global «

Jag hittar ofta insperation från globala chatten till inlägg, eller ofta och ofta har väl nämnt eller skrivit om det 2-3 gånger tror jag. Och i måndags kväll hände någonting iallafall jag inte läst där tidigare.
 
VIKT
 
Japp helt sant, folk diskuterade sin vikt hej vilt där inne.
 
"Jag väger väldigt mycket för min ålder 39 kilo"
 
"Jag väger 93 kilo" får svaret "OJ är du vuxen!?"
 
"Jag väger väldigt lite"

"Jag är 165 och väger 73 kilo"
 
Jag sitter bara och stirrar och ser vilken reaktion det blir, jag tror minst 20-30 personer är inblandade i samtalet om vikt. Medans andra knappt får svar när de behöver hjälp i chatten..
 
Men hursom helst så skriver jag:
  • "Du är inte överviktig eller underviktig, du är jätte viktig".
För det är precis så det är, jag bryr mig inte om din vikt, varför är det så intressant?
 
var det någon annan som såg denna konversation, hur slutade det? Jag blev tvungen att logga.
 
 
Jag älskar min lilla häst, min mellan häst och min stora häst :) <3
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback