» Men ni är ju grymma! «

Såhär ska det se ut, härligt!
 
 
Så vad tyckte ni om serien: Den var väldigt bra men galet sorglig och precis som jag och Ellie ville ha det Cry me a river hehe. Taaack för kommentarerna det behövde jag! Jag kommer tidsinställa Min bästa vän Melanie så den hamnar på rätt plats i kategorin så fort jag bloggat och fyllt upp en sida så det inte blir helt galet :). De där kan vara lite svårt att förstå eftersom jag är en kratta på att förklara.
 
Hursomhelst så kommer Dunken & Bunken starta nästa söndag, jag har redan skrivit om ett av deras äventyr som du kan läsa HÄR
 
Igår låg jag och läste Historien om Mary föresten, inte sträckläst den tidigare från avsnitt 1-7, men igår gjorde jag det och herregud vad jag tycker om den serien! Långa och intressanta avsnitt. Ni som missat den måste läsa den gör det HÄR
 

 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback