» Röd & svart «

 
 
Svart och rött kan ju vara det läckraste, och den djupsvarta sadeln med ett lika svart träns kan ju vara det snyggaste starstable kickat in i spelet, nån som håller med mig?
 
Sadel - Firgrove
Träns - Fort pinta
Benlindor - Gyllenåsarnas dal
Ridbyxor - Gyllenåsarnas dal
Handskar - Gyllenåsarnas dal
Stövlar - Lifetime
Hjälm - Uppdrag
Schabrak - Gyllenåsarnas dal
 



Hjälmen tror jag går att köpa på den ny Fashion barn affären i sgb! :D

Svar: Jasså gör den? för den är super gammal men ska kika på det. :)
Courtney Silverhill

2013-08-12 // 12:17:28

Hej vännen..

Denise Mountaingirl här.
Jag saknar dig så otroligt mycket..
Du råkade ta bort mig som vän..
Vi måste bli vänner igen, du är en underbar vän!
När du ser det här får du gärna posta mig på Sso.

Hoppas du minns mig...
Kram
Denise

Svar: Men oj juste! :) Absolut! Kram
Courtney Silverhill

2013-08-12 // 17:57:14

Schabrak kommer väl från Gåd? Och hjälmen är väl uppdrag? ^^

Svar: Haha men här har vi nån med koll! :D hjälmen har massor frågat om och jag har verkligen inte klurat ut det. Tack!
Courtney Silverhill

2013-08-12 // 19:59:35

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback