» Mot gården på landet! «

Ja idag sticker jag ju till landet :) ska bli så himla mysigt! Min farfar äger en stor gård men har inga djur längre, nu har stallet blivit väldigt gammalt och de står en massa skit som inte ska vara där inne, jag ska alltså få välja exakt hur stallet ska byggas om och fräschas till! Så det är ungefär vad jag kommer sysselsätta mig med där, välja färger städa ur osv! Men de kommer inte börja byggas förens nästa sommar, men planera kan man alltid göra ;)! Ska bli så skönt att ha det klart, då kan jag och min kompis sticka dit med hästarna på sommaren, ååh lycka!
 
Eftersom jag redan släppt mina tidsinställda kan jag inte lova att bloggen uppdateras, ska försöka komma igång med avsnitten till min bästa vän Melanie när jag kommer hem. ÄLSKAR att blogga och skriva serier det är bara det att det är så mycket annat irl just nu att jag inte kan göra det helhjärtat och jag vill verkligen inte bara skriva tråkiga inlägg bara för att. Om ni förstår? Puss
 
 



Åhh när kommer du hem curtan? Saknar dig fan! :D

2013-08-07 // 11:16:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback