» Att få med sig hela hästen vid banhoppning «

Har ju levlat med Kingen idag i vanlig ordning och en sak jag tycker är svårt är att få med mig hela honom runt banan om ni förstår vad jag menar. det känns som att det är svårare att få med sig både nos och rumpa i svängarna jämfört med de "vanliga" hästarna. Och jag failar på mina små smarta vägar jag annars alltid tar me de andra hästarna (oavsett level). Någon annan som upplever det? eller är det bara hjärnan som spökar eftersom att de är större men att det inte egentligen ska vara en spel skillnad?
 
 
 

 
Sedan stod jag som många andra gånger på bron vid Nilmers högland, Vad finns där borta? Jag är så sjukt nyfiken! Har ni några funderingar? jag hoppas på stora fina stall, hagar som man kan släppa sina hästar i och en grym terrängbana med fler "verkliga" hinder typ som vattenhinder m.m. Kanske ska skriva ett inlägg om vilka hinder jag vill ha? försöka rita i paint haha ;). Sedan vore det mysigt att kunna köpa ett litet hus man kan gå in i osådär. Gaaah hoppas de öppnas snart!
 
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback