» :') «

Haha blev en riktig fail bild, men ser ni? SER NI!? Its over now.
 
 
Det är över nu
Men jag kommer ihåg alla dagar med rosa
Dom är över nu
ser ett rosa sken som kallar på dig

Det är över nu
Men jag kommer ihåg en helt annan tid
Den är över nu
Jag ser en rosa, kall vind som sveper förbi

DET ÄR ÖVER NU :')
 


Bloggen ekar, känns så himla tråkigt men det är så just nu helt enkelt och som sagt så prioriterar jag klubben främst. om en timma äre dags för min tävling (maskeradhoppning) jag ska hålla där de kan vinna SC! :) Ska fota massor och försöka dela med mig till er i morgon.
Puss på er som håller er kvar här <3
 




Alltså, ja hat inte kommenterat på sista tiden, men ja lovar. Ja lämnar dej aldrig ♥

Svar: <3
Courtney Silverhill

2013-11-08 // 06:48:29

Hahhahaha, jag har inte ens fått börja med de där så asså ja :'D
Långt kvar tills jag blir klar med de där x)

2013-11-10 // 08:44:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback