» Hmm? «

Såhär såg det ut när jag skulle logga in nyss, buggigt hehe? Sött, antar att det är så man och hästen såg ut innan man började fixa med dem första gången. Kul :) Tänk att jag valde just mitt utseende och min fina Nightwhisper. Har ju alltid spelat på en och samma gubbe, att jag aldrig tröttnade på Whisper? Fantastiskt :)
 
Jaja ska sluta babbla och logga in och träna lite inför eftermiddagens tävling mot Water roses, var inne en stund i morse också. När jag väl sätter banorna är det klockrent på grym tid. Men har en tendens att hoppa lite väl snävt och vågat o missa hinderna ;) Ajja bajja! Dock förstår jag inte hur folk lyckats med vissa tider... Övernaturligt eller nått
 
 
Kom och hejja på Sneakydragons klockan 16.00 i RH vettja! ;)
 



Jag kommer! :D

2013-11-03 // 11:50:07

Hej!

Jag undrar när nästa avsnitt av "Så gick det för Mary och Flippen" kommer ut? :D

2013-11-03 // 16:12:40

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback