» Hotspot «

Jag är så sjukt svag för fuxar och höll på och dö när jag såg den här hästen men vände om och red därifrån. Men sen tänkte jag bara äh vafan och red dit igen och köpte honom. Han heter Hotspot och är en lama som spottar ner alla som kommer för nära. hehe :)
 
Ska levla upp honom och se vad det blir av honom, men jag älskar ju att rida runt på Moonie som är fux så jag tror att han kommer användas flitigt. Tycker ni om honom?
 
 
 
 
Jag älskar verkligen rödfuxar <3
 



Åh, ja! Var inte överförtjust när jag kollade på hästarna, men nu ser den ju jättefin ut! ^^
Och jag vill ha ditt hår.. många avundsjuka känslor som stormar just nu ;)

Svar: Jaa håret ser inte as bra ut på dessa bilder haha men de är döö snyggt verkligen! Söt du är :D
Courtney Silverhill

2013-11-21 // 16:40:11

Kan jag få stjäla han? xD

nejmen! han är super fin :) <3

2013-11-21 // 19:17:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback