» Lektion med Sneakydragons! «

 Hej på er! Här kommer en ny film från en lektion vi hade i måndags. Sånt här kommer ni troligtvis få se mer av och jag kommer definitivt filma en hoppträning och någon tävling. Jag kämpar dessa sista dagar och vet ni i morgon är det slut. Jag återgår till mina gamla dagar i stallet och skolan börjar. My god det kommer bli så skönt, behöver verkligen vila upp kroppen, komma igång med träning och fira jul. haha nemen usch kan ni förstå att det gått nästan 5 veckor!? Minns när jag satt där sista dagen innan allting skulle börja, jag viste precis hur mycket som låg framför mig dessa veckor. Ångesten!
 
I helgen är det ju globen som gäller som ni kanske förstår, jag ska shoppa ihjäl mig och kolla på vackra hästar och en massa tävlingar o show. Bästa helgen på hela året!
 
Jaja kolla på filmen! Puss haha.. (denna går att se från mobilen, yääy!)
 
 
 
 


ärre du som äger kluben?
xD

2013-12-06 // 11:26:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback