» Lördag! «

Hej på er, äntligen helg!
Så himla tråkigt när bloggen ekar tom. Men igår hann jag bara logga in göra alla uppdrag o fiska osv. sen ut igen. Och hur kul är det att skriva om det varje dag? Näej inte särskilt :)
 
Idag ska jag in och ja göra uppdragen och allt, men ska också tillbringa stor del av tiden i ridhuset. I morgon är det nämligen tävlingen mot Water roses. Ska bli väldigt roligt! Jag har bestämt mig för att rida Queen. Tror hon kommer sköta det exemplariskt :)
 
 
Hon passar dock inte super bra i våran klubbklädsel men men :) Hon är smidig som en katt så valet är det bästa.
 

 


Ursäkta om jag tjatar, men när ska du lägga upp det nya avsnittet av "Så gick det för Mary och Flippen" ?
Ha en fortsatt bra dag! :)
/ Sandy S

2013-11-02 // 16:09:41

Det blir moraben för min del, kanske inte så fint med gult på en isabell men det är den som är minst bångstyrig :P

2013-11-02 // 18:33:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback