» Love is in the air «

 
 
Denna söta bilden snodde jag från Victoire Winterfell som är med i Sneakydragons. Igår hade vi 4 hörn som aktivitet och lite kurragömma efteråt. Mycket roligt och jag vann såklart! Nej det gjorde jag inte... Frida filmade också och det går verkligen framåt tycker jag! Om nån inte hängt med i dem svängarna så kallar dom mig alltså för NEMO hehe :). Den här filmen är kurragömma filmen 4 hörn får ni se senare! Eftersom jag skriver med mobilen så får ni länken så länge så lägger jag in filmen i eftermiddag. 
 
 
Puss på er!
 


Har egentligen aldrig fattat varför du kallas nemo :] varför? :D

Svar: Haha asså det började med Ellie Gladeforce som är med i klubben (oaktiv just nu). Jag har kännt henne långt innan Sneakydragons och vi har hängt runt ganska mkt på SSO. Hon började hitta mig på random ställen vilket vi hade as kul åt. Typ ute i ingenstans lixom fast jag inte sagt vart jag är. Så vi skojjade om att jag var NEMO och hon skulle hitta mig. Så började jag kalla henne doris oså höll på vi på sådär. Och så fort hon kom in i Sneakydragons så spred hon det vidare såklart. Så det blev Nemo helt enkelt haha :D
Courtney Silverhill

2013-11-22 // 14:30:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback