» Maskeradhoppning! «

Hej på er, har knappt spelat sedan i torsdags. Eller jo en stund i fredags. Ingenting igår. Full fart med andra ord. Ska strax logga in och fixa alla måsten bara, missade ju en hel dags rykte med SB vilket suger... Men först ville jag säga hej till er och bjuda på lite bilder ifrån tävlingen. Jag hade så himla roligt och är så stolt över mina fina.
 

 
 
Tror det var 12 stycken som anmälde sig och deltog. Alla hade underbara outfits och vi hade bland annat: Mörkerryttare, fripp, spöke, spion, cowboy, kill bill, steve, gris. ketchupflaska och våldnader. Det var så himla roligt att få se allas utklädnader och vara den som ansvarade för att allting gick rätt till.
 
Jag hade en lista där jag skrev upp alla anmälningar, därefter ropades dem in i hoppdelen och jag bad dem förklara sin outfit. Bana 1 och 2 skulle resultattävlas och för att allting skulle rulla så bra som möjligt ropade jag in ett nytt ekipage när ett tävlande ekipage började på bana 2. Tycker det gick riktigt bra och tog inte alls dö lång tid!
 
Det svåraste var att välja ut vinnare för maskeradoutfiten. Tyckte så många hade ansträngt sig och var riktigt fina! Så det var galet svårt, men ärligt Kill bill var så grymt kreativt och LIKT så det blev helt enkelt en vinnare. Vilket var Dakota Mchill.
 

 
 
Kill bill - Hur likt?
 

 
 
I resultattävlingen så vann våran kära klubbägare Evelina Silverknight 1a hoppbanan och Felicia Nightlake vann andra, det blev alltså lika mellan dom två och de fick grupptävla på bana 3. Där tog Felicia hem kampen och segrade!
 

 
 
Här står jag med vinnarna
 
Felicia Nightlake - vinnare i resultattävlingar och 200sc rikare.
Dakota Mchill - Vinnare av bäst utklädnad och 100sc rikare.
 

 
Ärevarv för ALLA drakar, ingen var sämre en någon annan. SÅ himla duktiga och fina <3
 
 
 
Världens bästa och härligaste klubb utan tvekan <3
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback