» Nya tag i december! :) «

Hej på er världens finaste läsare, trodde att ni skulle lämnat mig vid det här laget funderade ett tag på om statistiken kan ligga på minus?. Visserligen har många gjort det men ett 40 tal hänger kvar. Vilket ger mig massa ångest, eller inte ångest men skuldkänslor. Men vet ni det är bara 2 veckor kvar på helvettet nu, har kämpat mig igenom nästan tre veckor! Hur fort gåre inte?
 
De här två sista veckorna är helvettes intensiva och jag har helt enkelt ingen energi kvar åt bloggen, vill vara så aktiv som möjligt i klubben och komma igång med mina lektioner igen snart. Så jag säger såhär, i december satsar jag på att börja skriva på allvar igen. Eller allvar o allvar, börja skriva om mitt spelande helt enkelt. Och jag vill så gärna starta upp en ny serie.
 
En ganska stor förändring i mitt irl liv kommer också att ske vilket kommer göra mina dagar utanför skolan lugnare, fortfarande inte helt hundra med allt vad gäller det ännu men ni kanske får höra mer om det då.
 
Flippen och Mary kommer komma inom snar framtid, ska försöka få de klart i helgen som kommer :)
 
PUSS PÅ ER sötnosar <3
 
 
Just nu: Ska leka kull med världens finaste klubb på arenan :)
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback