» Patetiskt men sant «

Som ni vet så bor jag på Vingården, och som ni vet så står ju hästen jag FORTFARANDE är såld på i försäljningsstallet. Så ibland smyger jag dit och gosar lite <3 (I sneakydragons står vi i varandra i en klump när vi kramas så ja jag gosar på det här sättet)
 
 
Och en gång blev jag hittad av en från början en läsare men nu en vän, Vanessa Longheart. Och hon skriver direkt "BUSTED, håller du på och köper den?" och jag svarar "Nej jag gosar bara" och hon blir lite fundersam "Gosar man när man står i hästen?" hahah jaaa...
 
Haha lite patetiskt va? Men den är ju så fantastiskt fin alltså. Men som ni vet vill jag inte ha en ny häst att levla. SÅ en julkapp kanske? Det får vi se :)
 
Har ni någon häst ni tycker väldigt mycket om men som inte står i erat stall? Någon annan som gosar lite ibland?
 

 


Jag stog och gosade med "dreggel/godisrumpa/glass" hästen innan jag köpte han :3

Svar: aww så mysit :D
Courtney Silverhill

2013-11-10 // 20:53:16

Men alla har ju sitt sätt att mysa! :D Jag myser med mina hästar genom att vara fastbuggade i deras rumpor i hemstallet :) -HOST-

2013-11-11 // 16:35:46

Haha... Jag brukar stå och gosa med den vita andalusiern (sry för stavningen) på samma sätt som du xD

2013-11-13 // 17:18:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback