» Snurrig Courtney + 2 filmer «

Hej på er! Som ni kanske sett släpptes sista avsnittet av Mary & Flippen idag, det var inte riktigt meningen. Men det gör ingenting, men hann lixom inte förvarna er att den skulle komma. Skulle publicerat den i morgon tänkte jag. Men whatever det gör inget!
 
Men nu är alltså Mary och Flippen slut föralltid, dock vill jag gärna starta upp en lika bra och lång serie igen. Det har varit kul att skriva den. Och jag har fått så mycket feedback på den serien vilket ger en extra energi och sug att ge er ännu mera.
 
Nån som inte läst eller kanske bara vill läsa om hela serien igen? Första delen är tidsinställd så att avsnitten ligger i rätt ordning så det är bara att klicka er in o läsa den. Det handlar alltså om Mary och Flippens resa fram till att Mary fick ta över honom. Läs den HÄR
 
Jag vill också tipsa er om att läsa serien om Dunken & Bunken som jag precis suttit och tidsinställt rätt. Så det är också bara att klicka er in och börja läsa! Läs den HÄR
 
 
Är jag snygg i grönt skägg btw?
 

 
Som jag förklarat har Sneakydragons nu en youtube kanal som vi börjat mixtra med lite smått, än så länge har Frida Winterstorm filmat 1 test film + 2 aktiviteter vi hade igår. Jag kommer dela med mig av filmerna här, för det kanske några tycker är roligt. Vi har tänkt att alla ska kunna filma och lägga upp i kanalen, jag vill gärna filma lite från mina lektioner + en tävling kanske? Vi får se, ska lära mig moviemaker också hehe..
 
I filmerna (och annars också) kallar mina kära klubbisar inte mig för Courtney utan jag är NEMO som i filmen om fisken ni vet?
 
Jaja here we go!
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback