» 2,5 timmes event «

Kurragömman började 19.15 och 21.45 är vi färdiga.. Haha asså hur orkar vi!?
 
Som vanligt massa gapskratt och tokigheter, Doris och jag kom fram till att Nemo behöver en pappa så vi måste leta upp en åt mig.. Måste hitta den bästa pappan! Hur fasiken ska detta gå?
 
Vi smällde raketer och tog massa najsiga bilder, dock var inte alla med då vilket var synd men snyggt blev det! Riktigt sneaky.
 
Ni är underbara Sneakydragons <3
 
Kom på början på en ny serie också..  oops ;)
 
 
 
 
Chillar i väntan på att folk ska bli hittade.. HÄR hände det en grej men det kommer i ett annat inlägg. Vi dog typ hahah aaw..
 

 
 
Tänk er att fler skulle va med på denna? Perfekta bilden som beskriver Sneakydragons
 


 
Jag smällde nio raketer haha..
 

 
 
Vart är min häst!? Normalt problem i klubben..
 
Kärlek till er! Eve vi saknade dig såklart <3 
 



Ser ut som jag spanar stenhårt på Willows ass....

Svar: hahaha verkligen!
Courtney Silverhill

2013-10-08 // 22:22:21

Moget att försöka dölja det bakom solglasögonen med haha Sneaky Doris ^^

2013-10-09 // 03:13:39

Omg ni brände nästan flygplanet! D: xD

Svar: Haha veet! xD
Courtney Silverhill

2013-10-11 // 15:43:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback