» Den bästa blandningen hästar «

 
Idag gick Moondancer upp i level, ALLA mina hästar är färdiglevlade och jag kan inte förklara hur jävla bra det känns. Jag älskar dem allihop och är så himla stolt. Fy fasa vad jag kämpat för det. Jag hade ett mål: "Alla ska vara färdiglevlade när SJ öppnar" Och jag klarade det med bravour.
 
Nightwhisper
Moondancer
Midnightqueen
Eveningking
Rockstar
Dragonmaster
 

Semesterdags!
 
 
Jag släppte ut allihop i hagen och städade ur stallet noga tillsammans med min stallflicka. Vila står på schemat en vecka framåt.
 

 
 
Sedan fick Nightwhisper komma in, om han känner sig ensam? Nej vi hade ju bara varandra i ungefär 1 års tid så han går det ingen nöd på utan tvärtom, jag tror han kommer älska uppmärksamheten.
 

 
 
Och med det sagt kickar jag igång starthäst veckan. Samt öppningen av Skördebyggden på onsdag som jag och Whisper ska utforska.
 
Bara jag och han, precis som förr :')
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback