» Gårdagen «

Godmorgon!
 
Måste bara varna att det är rätt championat inriktat här just nu och det är som tidigare nämnt för att jag tagit upp championat tävlandet igen efter en lång fasta för mina level 15 hästar haha... VÄLDIGT lång. Men nu är jag back on track och försöker hitta alla nya genvägar osv. vissa champ har jag bara kört 2-3 gånger tidigare. Bland annat FPC som Midnigtqueen fick gå igår kväll.
 
Låg bra till fram tills dessa höbalar som kommer farandes, suck.. Ska testa ett nytt knep nästa gång. Men inte är jag bitter 4a är en bra plats, men så surt att komma precis utanför placering. Vad tycker ni om FPC?
 
 

 
Sedan var det dags för event med klubben, vi körde lite grupp tävlingar och hade skojj helt enkelt :) Glömde sätta på bandi, suck..
 
 
Hoppas ni får en bra dag så hörs vi senare!
 




Jag har ett tips på dom där höbalarna som kommer:
när du hoppat över muren så bromsar du vid höbalarna så stegrar du inte :) sedan vänta tills höbalarna har halkat ner så rider du igen som vanligt :)

Svar: Jaa de va precis så jag tänkte testa! Tack :D
Courtney Silverhill

2013-10-08 // 16:28:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback