» Godmorgon! «

Åh är lite stressad inför dagens avsnitt. Har ALDRIG missat en dag förut. Ska göra allt för att det inte ska bli så idag heller. Ska strax sätta mig ner med serien och försöka få ihop allt. Hatar att göra såhär då de inte känns helt 100 när man är klar men det får bli så nu.
Nej jag är inte svarthårig utan var Eves tvilling på ett event som jag skrev, färgade tillbaka igår och även Queen fick sig en liten klippning. Inget dramatiskt direkt, men ibland behövs de kortas ner. Jaja lite kvalitetstid hos frisören hade vi helt enkelt :) Vart vi fina?
 
 
Är rätt såld på denna outfit just nu så har den rätt mycket på ALLA hästar haha. Så lika bra att skriva ut vart jag köpt allt om någon annan också gillar den. :)
 
Midnightqueen:
Träns - Vingården
Sadel - Firgrove
Schabrak - Fiskebyn
Lindor - Fiskebyn
 
Jag:
Hjälm - Fiskebyn
Ridjacka - Fiskenbyn
Handskar - Fiskebyn
Ridbyxor - Fiskebyn
Stövlar - LT
 
Ehm ja åk till fiskebyn vettja!? Haha..
 
Hoppas ni haft en bra morgon!
 

 


jag tror att sadlen e köpt i firgrove för du har skrivit om den några andra gånger C:

Svar: hahah tack! Morgon snurr ;)
Courtney Silverhill

2013-10-20 // 09:49:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback