» Jag är Courtney Silverhill «

Tänkte jag skulle presentera alla mina kategorier i ett inlägg och insåg att min presentation av mig själv är väldigt gammal så tänkte skriva detta inlägg för att fräscha upp lite.
 
SSO har varit en del av min vardag sedan långt tillbaka, jag har hängt med nästan från start dock inte lika aktivit som jag gör nu. När jag loggade in för första gången förstod jag inte alls att det var ett MMORPG spel och blev rädd när en annan spelare på en häst ställde en fråga till mig. Haha men efter en stund förstod jag, det är livs levande varelser som styr sina hästar jag kan vara lugn.. Jag har sedan dess spelat och älskat spelet, mer en jag hade kunnat föreställa mig. Till en början pratade jag typ inte med någon alls utan fokuserade endast på uppdrag och Nightwhispers välmående, Jag har varit klubblös i kanske 1 år av mitt spelande. Har helt enkelt inte varit särskilt intresserad av er andra som spelar. Men efter att jag gick med i Fairy Forest så insåg jag att det är sinnes sjukt kul att spela ihop med andra. Har varit ledare i ett par klubbar men inte förens jag gick med i Moonwaters så var jag "bara" en medlem och jag älskade det. Men som ni vet så lades MW ner och jag blev klubblös igen. Hamnade i Sneakydragons och ja herregud vad ska jag skriva? Jag har sett klubben växa, sett vilka som kommit och gått, knytit band till många utav medlemmarna och inte minst ägaren. Jag älskar den här klubben och jag vill inte ens tänka på den dagen då Eve blir tvungen att upplösa..Men slut pratat om det!
 
Jag är klubbens ridlärare, jag får lägga upp min egen plan för lektionerna och välja när jag ska ha dem. Jag har ingen press på mig utan gör det precis som jag vill och känner, och kan inte önska mig mer! Jag tycker det är så himla roligt alltså. Och får massor av positiv respons av medlemmarna.
 
Jag håller på med hästar IRL och har en deltidshäst som jag lagt upp lite random bilder på HÄR

Ser du mig i spelet och känner för att säga hej så tveka inte, hälsar mer en gärna tillbaka och hjälper gärna till ifall jag kan och har tid.
 
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback