» Måndag! «

 
Yes! Starthäst vecka med klubben, ska bli så kul att leka med Nightwhisper HELA veckan.
 
Jag och Eve värmde upp våra startisar i lördags med tävlingar och lite flumm. Nej denna vecka ska bli jätte rolig, ska bli så kul att se allas starthästar. När jag såg Eves första gången var ja typ i chock haha. Dancer är jätte söt inte det jag menar. Utan Eves andra hästar är ju rätt mörka och tuffa lixom. Oså kom Dancer! Haha nej det är väldigt gulligt. Hoppas inte jag lät nedlåtande nu för inte alls det jag menar.
 
På torsdag har jag lektionstid DAM DAM DAM DAM, det blir distansritt för att träna grundtempo inför tävlingen. Nu jäklar ska de få svettas haha! Startisarna får visa va de går för alltså ;)
 
Nej kul vecka helt enkelt. Love it!
 
 
 
 



Haha skönt gömställe! ;,D

2013-10-23 // 17:45:28

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback