» Onsdag och uppdatering «

Då var det onsdag igen, gud vad tiden går fort? Och som vanligt tänkte jag gissa lite vad som kommer.
 
Idag tror jag att vi får ett datum, är ju dags eller hur? Och så tror jag faktiskt att hästön kommer. Eller kanske de förberedande uppdragen till SJ, de skulle faktiskt inte vara omöjligt. Ja de är dem tre sakerna jag tror kan komma, antingen nått av dem eller allihop? Det vet man aldrig, ibland kan SSO chocka.
 
Måste börja fila på en outfit till öppningen, måste man ju ha haha? Jaja ha en bra dag hurrni så hörs vi sen.
 
 



Vi skulle ju rida över i klubboutfiten? :P

Svar: Men guuud de har ja missat tror ja! Eller glömt, de är ju awesome :D
Courtney Silverhill

2013-10-16 // 12:21:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback