» SISTA DAGEN «

När jag åt lunch och läste min blogg (ja jag läser min egen blogg) så kom jag på, det är ju för fasa sista levlingsdagen idag! SISTA dagen, idag kommer jag bara ha level 15 hästar i mitt stall. Alltså kan ni förstå!? Det har aldrig hänt förut. Så sedan lunch har jag gjort alla måsten i raket fart kan jag lova och nu sitter jag här och stress skriver för att jag är så övertaggad på att levla.
 
När jag levlat klart Moonie, kommer ni säkert få läsa det... hehe men sedan är det starthäst veckan och jag funderar faktiskt på att låta alla andra hästar få vila hela veckan. BARA rida Nightwhisper. Låter det inte som en bra plan? Mysigt dessutom, jag älskar ju min startis haha..
 
Jaja låt mig levla nu, puss på er hörs sen! Mvh GLAD tjej
 
 
 
Old pics. Henne har jag haft länge, min stjärna :)
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback