» Varannan dag? «

Haha alltså detta är ännu mer onödig info men jag har nog kommit fram till att ta Midnigtqueen och Rockstar på championat varannan dag, haha kan inte välja annars. Så idag var/är det Midnightqueens tur och vi kom 6a på FPC championatet, alltså den banan är ju galet svår... Skiftade mellan 1-3 fram till hö balarna där de ba dog.. Jag hatar dem små rackarna ;) men ska nog knäcka den nöten!
 
Champ vid 20.00 igen och jag tror jag kör MLC eftersom jag verkligen inte kan den ännu haha..
 
 

 
Detta hör inte alls till detta men jag måste bara tacka för den feedbacken jag får på vissa inlägg/serier och för att ni kommer fram och hälsar ibland, skriver i era bloggar och skickar post osv. Jag blir glad och motiverad, det är i alldeles lagom mängd och jag blir jätte glad. Tack!
 
 
 
 
 
 Puss på er!
 




ååh! Vad roligt! :D Bra att du inte tycker det är jobbigt när man kommer fram som vissa andra :3

2013-10-08 // 16:20:40

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback