» We need to talk! «

Hej på er!
 
Har haft fullt upp sedan i fredags, och har inte tidsinställt särskilt mycket inför helgen. Sanningen är att dagens avsnitt inte är klart heller. Så ledsen för det! Men ska publicera det i veckan istället.
 
Det är också såhär att jag kommer de närmsta 5 veckorna ha helt sinnes sjukt mycket att göra också, på grund av att jag blir ensam med hästen irl + mycket i skolan. Och med mycket menar jag verkligen mycket. Lååånga dagar och massa press. Det jag säger nu är inte att jag kommer sluta men jag har kommit överens med mig själv om en sak. Jag vill skriva när jag känner för det, alltså inte sitta och tidsinställa för att inte tappa läsare. Jag kommer nog tappa många av er under dessa veckor men det är smällar man får ta. Jag skriver helt enkelt när jag har tid och faktiskt spelar. Vilket jag gör varje dag men ja helt enkelt kommer inte uppdateringen vara som den varit ett par veckor fram över. Ibland kanske det kommer upp fler inlägg ibland kanske bara ett, we will see. Men jag är inte superwoman som klarar av skola + häst samt spela och fota allt och fixa till det. Bloggen tar sjuk tid ni skulle bara veta haha. Och som jag skrev när jag haft ett uppehåll förut "Jag vill skriva för min egen skull och för att jag tycker att det är kul".
 
Sååå släppa pressen och leverera kanske längre och innehållsrikare inlägg, Jag ska alltså inte sluta, men kan inte lova någon super uppdatering heller. Hade jag fått välja hade jag ju såklart gjort allting men dygnet är för kort för det. Så är det :)
 
Och förlåt igen för avsnittet... Men idag ska jag bara ta det lungt och samla krafter inför dessa veckor. Hästen är ju såklart bara kul, det är skolan jag tycker känns jobbig. Jobbig är inte ens ett tillräckligt ord.. Haha bitter.
 
 

 


Det är ingen fara! <3 Jag slutar inte läsa! Jag har ett litet tix i fingrarna att klicka in på din blogg varje dag! Du är min största sso förbild så fortsätt bara om du kan och hinner det är väll roligt med ett inlägg bara nån gång i veckan tillochmed!<3

Svar: Jag gillar ditt tix! Haha :) Tack så mycket! Kommer försöka varje dag iaf. <3
Courtney Silverhill

2013-10-27 // 08:11:32

Behöver du hjälp med något? Annars vet du vart jag finns :)

Svar: Tack finis <3
Courtney Silverhill

2013-10-28 // 01:01:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback