» Fredag! «

Godmorgon härliga fredag den 13, viste ni att det var den 13 också? ;) scary, jag ska lätt se en skräckis ikväll o äta tacos mihihi. Nej alltså jag kan inte beskriva hur mycket jag sett fram emot denna dagen helt ledig, häst ledig, krav ledig. Helt enkelt kan jag göra exakt vad jag vill idag. Gud vad länge sen! Men jag kan inte sittas vid datorn en hel dag, bara om jag är riktigt seg och det regnar ute. Men iaf idag kommer jag berätta en hemlis!
 
Som ni vet är det Dunken & Bunkens sista avsnitt på söndag klockan 14.00, Därefter kommer "Hur gick det för Flippen och Mary" måste bara understruka detta så det inte blir några missförstånd. För sen EFTER Mary så har jag börjat på en ny serie och den tänker jag presentera idag, här får ni ledtrådar:
 
  • Mycket gult
  • Mysterier
  • Vänskap
  • Skräck
  • Skratt
  • Träning och vardag
Kika in här senare så får ni se ;) Kram på er hoppas ni får en underbar fredag! Glöm inte dagliga idag ;)
 
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback