» Godmorgon! «

Har haft så himla mycket att göra i helgen så bloggen har tyvärr fått lida lite, men ja jag är ju tidsinställar drottningen haha. SÅ nu sitter jag här i lugn och ro och ska skriva rent alla veckans frågor och komma på nya, sedan äre bara att köra igång och "Intervjua" folk igen. Eller kan jag kalla det så? Jag ställer ju frågor och vill ta reda på folks åsikter.. Hmm.
 
Jaja idag kommer avsnitt 2 utav Dunken & Bunken (tjuvryttaren) ut 14.00! Så det blir som vanligt ingen bloggning efter där så att ni inte råkar missa det. Tänk på att alla mina serier finns bland kategorierna så det är bara att läsa på!
 
Hoppas ni haft en bra helg! Pussinuss
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback