» Hemma <3 «

Denna morgon har jag ridit hem hästen, så här har vi en klassisk öron bild på ridbanan haha, snyggt. Jätte skönt att komma hem faktiskt. Så nu ska hon sättas igång igen och få bort tjockis magen. Boxen städade jag ur efter vi dragit till betet så behövde bara sopa ur snabbt o ta bort lite spindelnät,lägga in ny torv och blanda i lite halm (för att hon ska ha nått o göra). Sedan fick hon en dusch och en liten torka promenad innan jag ställde henne i boxen, hon är ju min deltidshäst så hennes ägare kommer ut snart och ville longera henne och sedan ska alla grejjer smörjas (woho jag slapp). Ehm ja detta handlade ju inte direkt om SSO och jag tycker inte särskilt mycket om att skriva om mitt IRl liv, då hade ni blivit bombade med puss bilder och öron bilder haha.. Men hade helt enkelt inget annat att bjuda på då jag inte spelade igår kväll eller i morse.
 
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback