» New in «

I onsdags på våran kram med klubben bestämdes klubboutfit, eller ja temat iallafall och det blev som ni ser gult och svart! Det blev hur häftigt som helst och vi syns verkligen på våra events haha ;).. Min outfit ser ut såhär just nu men den kommer antagligen byggas på hela tiden. Det enda jag behövde köpa nu var tränset och kappan resten hade jag.
 
 
Träns - Silvergladebyn
Sadel - Påskuppdrag
Lindor - ?
Schabrak - ?
Skor - Fort pinta (Disko kläder)
Byxor - Silvergladebyn
Kappa - Fiskaren i ML
Hatt - Fort pinta (Disko kläder)
Handskar - Fort pinta (Disko kläder)
 

 
När jag endå var i silvergladebyn så passade jag på att köpa ett gulligt schabrak, ska försöka få ihop en baby blå outfit här snart! Fin va? Passade min lilla sessa <3
 
 
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback