» Nya funktionen «

Godmorgon! Vad har ni haft för er? Detta har jag gjort iaf:
 
Vad tvungen att testa stall flicka funktionen, var ju inte direkt dyr.
 
 
När denna laddat klart så sprang jag fram till en av hästarna och japp den var omskött, skönt tänkte jag. Så vänder jag mig om och det är en människa i mitt stall!? haha jag blev livrädd.
 
 
Men jaha vad kul tänkte jag, så skulle jag ut och levla Rockstar...
 
 
När jag loggade ut igår var jag bombsäker på att han efter en tävling skulle gå upp i level 13. Så när jag såg att det stog 8a tänkte jag men herregud hur mycket har jag feber yrat egentligen? Fortsatte och körde tre tävlingar och efter en stund stog det "Din häst har gått upp i level" nu kanske det går tillbaka tänkte jag. Men ingenting hände det stog kvar på 8a.. Så nej han gick inte upp i level. Har stallflickan gjort bort sig och blandat ihop mina hästars xp!?
 
Gick ut och in ur stallet och Rockstar fick tillbaka sin egentliga xp. Men vad hände där tror ni?
 
 
Hursom så gud vad mysigt det är att ha någon som pysslar i stallet när man kommer in och byter om/byter häst! Jag älskar henne haha..
 
 
Älskar att hon gör olika saker i stallet och inte bara står på ett ställe, MYS!
 
Någon annan som testat, vad tycker ni? :)
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback