» Nya handskar! «

Godmorgon på er! Fredag idag vilket betyder att jag kommer göra dagliga och tjäna storkovan. Bästa dagen på hela veckan också, jag bara älskar fredag kvällar. Just nu är jag ute hos hästen och ska köra ett långt skritt pass i skogen innan skolan (Tidsinställar drottningen), sedan har jag skola en liten stund innan det är dags för fredag <3 Hem och myysa bara och en stund vid SSO såklart. Lugn fredag med andra ord.
 
Btw. Köpte dessa från the fashion barn (Silvergladebyn) i måndags, kollat på dem länge men tyckt att de varit rätt saftigt pris (98sc) men i måndags kunde jag inte hålla mig, de passar ju till typ allt!? Så snyggt med diamanten också.
 
Gillar ni dem?
 
 
 
Gjorde en outfit med mycket inslag utav grönt till mig och lill skiten, vad tycker ni? Jag gillart.
 

 


Yes... Snajsigt ;)

Svar: Eller hur! Tack :D
Courtney Silverhill

2013-09-06 // 14:55:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback