» Onsdag! «

Godmorgon! Idag är det onsdag och uppdatering + veckans fråga.
 
En ganska bra dag i SSO väg alltså, vad tror ni händer på uppdateringen?
 
Jag tror att eftersom förra veckans var rätt liten och tråkig så kommer det nått lite större eller nått mellan stort och en presentation av något större. Nya ponnysar skulle inte vara helt omöjligt då de ändrat lite där nere vid hamnen där de står. Men gud så jobbigt det skulle bli, min lill skiet är ju snart i level 15, vill inte ha mer nu haha.. Jaja det återstår att se, får försöka skynda mig hem för att kika på uppdateringen senare. Glöm inte veckans fråga här på bloggen klockan 12.00!
 
 
Min lill skit och Doris stor skit står och kramas på VG <3 Aww gosisar.
 

 


Eftersom jag har sålt Torch nu och rider min Sessan så måste jag fråga dig som ridit din Skiet nu ett bra tag, tar det längre tid nu då ponnyn är segare än de större hästarna? :p

Svar: Alltså banorna tar ju längre tid att rida haha, men levlingen går lika fort tror ja i xp vägen så att säga. :)
Courtney Silverhill

2013-09-18 // 09:47:22

Ja men det var ju bra det då! :p

2013-09-18 // 19:02:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback