» Skattjakt! «

Igår hade vi skattjakt och det var så himla kul, det gick ut på att Eve delade in oss i lag och så gömde hon sig. Sedan gav hon oss en ledtråd som t.ex. första ledtråden var "Ett hål" så får man snacka ihop sig i gruppen och sedan äre bara full fart! Detta var faktiskt min ide på aktivitet också, vi höll på i 2 timmar! Helt galet, och vad roligt vi hade. Mitt lag vann btw ;) hehe.. Så grymma var vi, Jag, Amanda, Haley och Bina var med oss en stund.
 
Tog mycket mer bilder men eftersom jag inte har Bandi så failar det såklart, mst fixa det idag!
 
 
 
Som sagt hade roligare bilder, men men... :)
 
Sneakydragons <3
 

 
 


jag skulle också vilja vara med i en social klubb... Alla klubbar jag har varit med i har inte ens hälsat till mig! :)

Svar: Men trisst! :(
Courtney Silverhill

2013-09-02 // 16:52:51

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback