» Sneakydragons «

Igår kväll hade vi lektion, jag fick hålla lektionen när det var dags att trava av. Tycker det är roligt och det verkade uppskattas. Förutom Vivv som blev lite förvirrad av mitt häst snack haha <3 Men det verkade uppskattas iaf och Eve gav mig en ny titel, Ridlärare! :) spännande, det ser jag fram emot. Tack fina du!
 
 
 
Först hade Eve den riktiga lektionen, tog inte alls mycket bilder man blir ju helt inne i själva aktiviteten.
 

 
Efter min nedvarvning så kramades vi lite, så duktiga <3 haha

 
 
En timma efter lektionen ungefär hade Emma picknik och det var många som kom faktiskt!

 
 
Sedan gjorde jag lite sysslor, och stog lite på lill skieten. ööh? haha..
 
Sneakydragons är så härliga, vi tycker så mycket om att hänga lixom. Och när vi kommer helt knallgula på våra mörka hästar är det svårt att missa oss, folk stannar och tittar jätte nyfikna, det är super kul!
 
Hoppas ni får en bra fredags kväll, jag ska ta det lungt. Kanske spelar senare sen men först ska jag på middag oså. :)
 



Alltid lika roligt då de stirrar på oss ;)

2013-09-06 // 20:51:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback