» Söndagens träning! «

 
 
Nu är det svårt att få med alla fina på en bild!
 

 
Jag sprang i grupp 1
 

 
 
Här kommer Willow i nån jävla super fart och kör om mig som ingenting!
 

 
ML banan vann jag inte utan kom sist, men sen vare dags för slalom.
 

 
 
Vann slalomen och hamnade i final, här ser ni mig och Doris springa för våra liv. Ja Doris vann, haha men ja lät henne vinna hon blir så sur annars... Säger vi <3
 

 
Sedan vare dags för möte och lite grillning och en ny klubbledare utsågs, Haley vilket jag är så nöjd med, rekomenderade henne för Eve också, verkligen as bra kommer det bli tror jag!
 

Idag är inte benen glada, men lill skieten måste levlas endå. Bara o bita ihop ;)
 


Kan du fråga om ja får stå på kö till den undrebara klubben :/ Please :)

2013-09-09 // 14:09:45

underbara*

2013-09-09 // 14:13:22

Måste säga att den kvällen var superkul! :p

2013-09-09 // 14:30:01

Please svara O.o

2013-09-10 // 16:10:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback