» Tisdag «

Hej på er! Vad är era planer för dagen?
 
Jag ska levla, fiska och ta sprickor såklart. Ikväll ska jag hålla lektion för Sneakydragons. Men nu under dagen ska jag faktiskt löshoppa Nightwhisper. Jag vet att han älskar det så han ska få springa av sig ordentligt i ridhuset. Ikväll kommer också grillningen utav Doris häst. På tal om Doris så förlorade hon ett vad vi hade, så nu ska hon rida runt i fula kläder i en vecka! Tills nästa söndag klockan 20.30 närmare bestämt. Jag ska hålla mina ögon på henne för om hon byter kläder så kommer hon bli NOVIS i klubben, mohaha!!
 
 

Hoppas ni får en bra dag!
 

 


Hahahaahah gud stackars Dorisen!Men så går det ^^

Svar: haha jajjemen ;)
Courtney Silverhill

2013-09-24 // 13:06:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback