» Torsdag «

Tjenis penis!
 
Tänkte skriva lite om gårdagens uppdatering, glömde det. Opsie!! Fast man kunde ju knappt spela och tillslut gick det inte alls, så inte så konstigt haha..
 
Nejmen alltså eftersom jag har en ponny i level 14 så tycker jag såklart att det var en rolig uppdatering. Älskar iden med att ha en tävling för bara ponnys, så kan man resultat tävla sen lixom Awesome! Men på något sätt känns det ju lite "köp en ponny ffs" eftersom man inte kan göra uppdragen utan en ponny.
 
"Du måste äga en ponny för att kunna slutföra dessa uppdrag och ställa upp i ponnytävlingen"
 
Så hade jag inte haft en ponny, vet flera som faktiskt inte är intresserade utav att ha en. Så måste det kännas lite mjääk.... Kan inte förklara det bättre en så. Jag hade nog blivit pissed off och klagat till supporten som säkert 14928 personer redan gjort.. Men bara för att! haha.. Man vill ju köra alla uppdrag hela vägen lixom :)
 
Hur tänker ni? Har du köpt eller funderat på att köpa en ponny på grund av uppdragen tillomed?
 
 
Söta var dem iaf, tycker mycket om den bruna. Men NEJ säger jag till mig själv hehe..
 

 


Jag måste ha den bruna x) dock måste jag få upp två hästar i level 15 först... Seeegt :p

2013-09-19 // 07:12:13

Ehm ja alltså jag har ju Sessan redan som jag måste levla färdigt och jag har sålt Torch för att ersätta honom med ett Holländsk Varmblod... tror jag!
Men Jo det ska jag, blir inga fler ponnyer :P

2013-09-19 // 11:59:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback