» Veckans fråga (Originalhästen) «

 
Denna veckan har Ellie "Doris" Gladeforce svarat på frågor om sin original häst!
  • Vad tycker du om din original häst? - Åh den är bäst! Helt klart min favorit, även fast det finns fina hästar bland de nya :)
  • Om du kunde, skulle du byta ut din original häst? - Never ever ever ever
  • Anser du att man borde göra huvud uppdragen på original hästen? - Alltså näej det tycker jag inte, vad spelar det för roll lixom?
  • Har din original häst någon "roll" i ditt spel? Ex. Gammal, championathäst, såld på låtsats osv. - Ja då är Baby iallafall inte låtsats såld! Hon är ju en del av min profil på SSO, mitt prio har ju nu varit att levla de nya hästarna så hon har blivit lite stående, så vi rider mest runt och myser ihop :)
Tack så mycket för att du ställde upp! Nästa onsdag klockan 12.00 dyker en ny fråga upp.
 
Hur ser ni på era original hästar? Dela gärna med er bland kommentarerna :)
 



Hej! vet du något bra program som man kan redigera bilder med? :)

Svar: Hej! Tyvärr inte, har inte följt strömmen och börjat redigera ännu. :)
Courtney Silverhill

2013-09-04 // 15:05:09

okei synd men om du vet något sånt bra kan du väl skriva? :)

Svar: Absolut kan höra mig för o göra ett inlägg :)
Courtney Silverhill

2013-09-05 // 15:24:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback