» Vinnarna i klubbens utställning (Röd) «

Har precis haft utställning med klubben och jag bestämde att de skulle matcha ihop en outfit med rött!
 
 
 

 
Tyvärr kom inte så många vilket råkade göra allting väldigt mycket svårare.. Men hursom vinnarna presenteras alltså här på bloggen alltså och jag kommer bedöma outfitsen.
 
 
Amanda
Hiss - Gillade att du körde en lite coolare outfit med svart cowboy hatt + solglasögon.
Diss - Hade velat ha det mer matchande ihop med hela hästen.
 

 
 
Hiss - Schabraket och Lindorna är jätte snygga ihop och pluspoäng för att du lyckats matcha in handskarna och schabraket också.
Diss - Du hade kunnat fokusera på mindre rött och de röda sakerna som verkligen är samma färg.
 

 
 
Vivvi
Hiss - Schabraket och skorna är hur snyggt som helst ihop.
Diss - Tränset passar inte så bra till resten.
 

Eve
Hiss - Trots att du inte använt rött av helt samma färg, matchar endå alla röda sakerna med en annan röd sak vilket gör att det funkar.
Diss - Hade gärna sett ett par svarta handskar till den här outfiten.
 

 
 
Eve ville att jag skulle bedöma mig själv också ;)
Hiss - Att matcha lindor, schabrak och tröja är enligt mig basic och blir alltid bra.
Diss - Schabraket lyser liite för mycket.
 

 
  1. Evelina Silverknight BLOGG
  2. Willow Bravebrooke
  3. Violet Crazypaw
  4. Amanda Wolfdaughter
  5. Courtney Silverhill
Denna gången fick alla plats på prispallen för att ni var så några! ;) Grattis <3
 
Ge mig gärna önskemål på färger inför nästa utställning! (Trots att du kanske inte är med i klubben men har en asa snygg färg du vill se här endå)
 




OMG!!
Grattis till er alla som deltog!!! Sorry för att jag missade <3

2013-09-17 // 21:01:34

OMG OMG OMG OMG OMG :D :D:D
Diss - min bild.. xD

Svar: Hahah ja gillar den! Du bah im too cool for this! ;)
Courtney Silverhill

2013-09-17 // 21:02:43

Wii :D tycker jag lyckades bra då jag aldrig köpt något rött x)

Svar: Jamen gud ja! :D
Courtney Silverhill

2013-09-17 // 21:09:12

Ja tkr att du kan köra me lila ngn gång :b

Svar: Åh jag gillar lila! Det vore najs :)
Courtney Silverhill

2013-09-18 // 07:35:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback