» Gårdagens event. «

Godmorgon! Avsnitt 3 kommer senare i eftermiddag när jag är hemma från praktiken.
 
Vi möttes upp i GÅD där Sture berättade att hon tyckte vi var lite påskfeta.. Så hon hade planerat ett träningspass, gosh.. Haha jag satt och åt godis under eventet också -.-
 
Vi tävlade i grupp och körde två tävlingar, jag vann båda! WOOP..
 
Efter träningspasset drog vi till plattformen och skulle hitta Sture som gömmt sig, vem hittade henne först?
JO JAG.
 
Sen lekte vi runt lite bara, kul och enkelt event.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kika in här senare för Jorvik vampyren säsong 2, häxornas hemlighet. AVSNITT 3.
 

 


*-* JORVIIIK VAMPYYYREN *-* <3

2014-04-23 // 14:23:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback