» Min onsdag «

Minecraft
Jag och Sture spelade, vi härjade runt lite och gjorde djur bebisar och tävlade på Lily Rainstorms fantastiska galopp bana! Bilder på min vovve också. hihi.
 
 
 
Från sommarhagen :)
 

 
 
Mina tävlingshästar på väg ut i grus och jordhage.
 

 
 
haha sture är såå söt som har original skin, måste hjälpa henne med det haha :'D
 

 
 
Lily blixtrar ner på stackars Sture ;)
 

 
 
Bygger skjul åt hästarna i hagarna :D
 

 
 
 
Bebisar <3
 

SSO
 
Var endast inne och var med på/höll i möte. SKulle göra huvuduppdragen men klockan blev för mycket och jag blev trött.. Roligare o göra dem när man e pigg och när de e mindre folk.
Kommer självklart göra dem ihop med Nightwhisper <3
 
 
Gör ni huvudstoryn på eran original häst?
Kan tänka mig att det betyder "mer" förr oss som spelat länge, när det bara fanns originalhästen som ens enda häst. Jag hade ju bara Nightwhisper i ett år om inte mer så han är speciell och honom utforskar jag ny öppnade platser och gör huvuduppdrag med.
 
 

 
Har praktik till 19.30 ikväll så är inte hemma förens vid 20-21.. Och då är jag antagligen dödstrött. :/
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback