» AWEEEEE «

 
Haha alltså jag har fått nått för mig, jag hare börjat spana in folks starthästar. De är ju så fantastiskt unika!? Flera av färgerna finns inte ens att köpa i spelet. HYLLA ERA STARTHÄSTAR FÖRFAN!
 
 
Den här sötisen bland annat. Jag tror jag har nått för de som valt bruna hästar med vit man. Det finns ju också så många olika bruna nyanser att välja så gah jag dör så söta dom är. Hittade en i SB också men hann inte fota. Min starthäst är ju rödbrun med vit man och svans. Tror jag valde rätt startis asså haha.
Så ehm.. Om jag creepar upp bredvid er såhär så vill jag bara ta en bild på eran söta häst!
 
Vilka starthästar tycker ni är finast? De gråa med vit man kanske?
 




Den gråa med vit maaaaaan :G åh den är allra finast :D

Svar: hihi i knooow tanten :D
Courtney Silverhill

2014-08-05 // 19:53:44

Ingen slår min lilla Moon ;D Hon e typ linfux me ljusbrun man

Svar: aww :)
Courtney Silverhill

2014-08-05 // 20:31:10

Tycker nog brun med svart man (finns att köpa på Marleys bondgård) är finast, de ser då vanliga ut, man sticker liksom inte ut med en sådan. Tycker de liknar så många hästar IRL. :) Har Dick ingen sån på mitt konto, mähä xD Jag gillar och dom där bruna hästarna med vit man, så himla gulligt :D

2014-08-05 // 22:31:59

Har den appelkastade med vit man.
Bäste fålen appelgrå!

2014-08-05 // 22:44:21

Asså jag vet inte vad jag tänkte när jag gjorde min eller jo jag ville ha en som såg ut som en av mina favvo hästar Silver. Så han blev enkelt vit. Då var han också lite lik min första favvo häst Temora. Men nu skulle jag vilja ha en brun med vit man för det är så snyggt. Men förut ville jag ha nåt som var vanligt irl. Puss puss ♥♡♥♥♡♥♥<3

2014-08-06 // 08:32:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback