» En helt fantastisk kväll! «

I fredags hade vi så jävla roligt med klubben, jag tror främst att det berodde på att alla som skulle delta på eventet satt med oss på TS, jag kunde förklara mycket enklare vad det gick ut på och vi hade så himla skojj. Saften hjälpte nog också till. Vi började med mitt event jag kommit på, drakarnas offerlek. Det fungerade hur bra som helst och det skulle nog bli ännu mer spännande om kanske 5 till kom på eventet. Men fredagskvällar kan man inte begära så mycket av. Vi lekte och stojjade och sedan drog vi till discot, dansade och pussades i sofforna. haha. Emlan joinade oss på ts också vilket alltid är trevligt! Sedan bestämde vi oss för att köra champ och fick säkert 50 av berits fans med oss? herregud. Ja roligt var det. Jag lyckades knipa en 2a plats trots ledsen hest också, så jag är riktigt nöjd med min lilla startis <3
 
 
 
 
 

"Kom med gröna och blåa kläder i väskan, ha gula kläder på er när ni kommer till eventet.

Tex. Grön och blå hjälm, benlindor och tröja. Observera att ni måste ha både gröna och blå kläder med er.
VAD ni har med är valfritt men man ska kunna se på er vilket lag ni tillhör genom färgerna.

Utmanarna väljs ut slumpmässigt, 2 för varje rond. En person blir grön, en blir blå.
Resterande personer är offer som klär sig i gult vid start, sedan går det till precis som vid kull. Ni blir inbjudna i grupp av utmanarna och då klär ni er i den färgen som utmanaren har på sig. Varje lag har en varsin sida där deras offer samlas inför inräkningen. Alltså blir du kullad av Elisabet som har gröna kläder så klär du dig i grönt och ställer dig på den gröna sidan av arenan.

Den utmanaren med flest offer på sin sida vinner sin rond. Vinnarna (de som tagit absolut flest offer på 5-10 ronder.
Antalet ronder bestäms på plats, beroende på hur många som kommer) får mötas i en avslutande duell där ni återigen slåss om varje offer.

Vinnaren som tar flest offer vid finalen vinner tävlingen."

 


 

 
 

 


Asså den leken verkar jätterolig. Jag tror att vi ska köra den i klubben nån dag eller jag vill i alla fall det. Det är bra i sd att typ alla har tsunamin så att man kan prata för i vår klubb så är det nästan ingen som har ts så vi måste skriva i chatten och det är lixom rätt jobbigt. Sen så fattar jag inte hur du kunde komma tvåa men du failade väl inte ihjäl som jag brukar göra? :/ Men ändå stort grattis!! Puss o kram ♥♡♥

2014-08-19 // 19:46:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback