» Födelsedagsfirande och häng med söta fans :) «

 
 
 
Haft en super start på födelsedagsveckan med fina drakar och ett gäng som firade med oss.
Ser fram emot resten av veckans event och firande!
 

 
Haft så mycket att gära idag så bloggen blev lidande tyvärr. Satt flera timmar i vegas med ett projekt som kommer på söndag kväll. Woop woop!
 
 
Efter eventet blev det lite autograf skrivning och häng med lite fans. Alltid lika trevligt!
 

 
Vi får höras i morgon, kommer vara borta under dagen men hemma sen på kvällen igen :)
 



Jag ska föreslå att ha födelsedags vecka i klubben jag är med i också. Det är ju ås kul :) :) asså har inte sett dig på jättelänge. Måste se dig snart så jag inte dör ut <3 <3 usch vad jag är trött!! Puss puss ♥♥♡♡♥♥♡♡♥♥♡

Svar: Vi sågs väl igår? :D
Courtney Silverhill

2014-08-12 // 21:31:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback