» Gårdagen - Event «

Igår drog ju min och Annies "Hemliga veckan" igång.
Vi försökte lura skiten ur våra älskade små medlemmar. Denna vecka får det alltså bara tid och plats utsatt på schemat. Vad de ska ha på sig m.m. får de inte veta utan de får gå på magkänslan helt enkelt.
 
 
Igår var platsen observatoriet.
Vi hälsade dem välkommna alla blev utslängda också, skit bra SSO..
Sedan så berättade vi att vi skulle "rida töntled" som Annie så fint kallar det. På vanlig svenska betyder det helt enkelt en uteritt! Så vi red iväg, trav, galopp. Hamnade vid VD stallet där vi tog hand om hästarna. NU var det dags för mockteori. När jag frågade medlemmarna om de kommer ihåg hur man mockar fick jag otrevligaste orden kastade mot mig! De ville inte alls ha mockteori.. Nähe inte? Bortskämda ungar!
 
Så jag och Annie skrek helt enkelt "Försten till VD paddocken!!" Och väl framme lekte vi under hökens vingar som egentligen var syftet med eventet ;) haha jag och Annie hade as roligt. OCH trots att jag och annie var dem som jagade hela tiden så VANN vi en gång. Medlemmarna var så ARGA och de sa att genomskinlig inte är en riktigt färg? Alltså vilken planet kommer dem ifrån? Klart genomskinlig är en färg :'D
 
 
 
 
 
Hemliga veckan är i full gång och vi ser fram emot att ha ..... ikväll!
Kära drakar glöm inte att ta med er ... ehh... vad som helst? <3
 

 


Hehe kul!!! Men seriöst Nemo så mockteori är inte världens roligaste sak... Men hemlig vecka låter absolut som något askul men jag skulle nog ta med helt fel grejer. Puss <3 ♥♥

Svar: hahaha nejmen vi drev ju bara om mockteori :'D
Courtney Silverhill

2014-08-27 // 09:14:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback