» Gårdagen var minst sagt hetsig! «

Igår hade jag en del att göra, både irl och på datorn. Därför hann jag inte med bloggen riktigt. Jag köpte en häst, testade en ny ridlärare för SD, hade möte, planerade event med en annan klubb osv osv.
Testlektionen var superkul, jag älskar ju lektioner (därför jag var ridlärare förut) så det ska bli fantastiskt att ha Henriette Lionstar som ridlärare (Hon är även ridlärare irl så det kan ju inte bli bättre). Självklart är det en helt annan sak på datorn men man lär sig knepen efter ett tag. Igår fick vi träna på enkla byten, SUPER klurigt men roligt. Jag, Sture och Janni kände oss väldigt nöjda med henne så hon fick bli ridlärare och nästa vecka är hennes första lektion, Spännande! Minns när man skulle förklara för 20 pers hur jag tänkte vid vissa övningar, herre. Ingen lätt uppgift, men jag ska stötta Ettan som vi kallar henne så mycket jag kan :)
 
 
 
 
 
Nu ska jag ta tag i lite saker här hemma och träna, men vi hörs sen! :)
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback