» Godis och huvuduppdrag «

Känner mig inte helt 100 idag, igår var jag så trött hela dagen och idag känner jag mig slemmig i halsen. Säkert nått litet virus som bryter ut. Så jag bestämde mig för att strunta i träningen, och lovade mig själv lite godis om jag städade rent innan jag börjar med huvuduppdragen. Sagt och gjort, lägenheten är fräsch och jag ska göra huvuduppdragen del 2 tillsammans med en skål chilinötter och godis. Alltså dessa nötter är så galet starka, tro mig jag gillar starkt och är inte särskilt känslig men de brinner i munnen av en nöt. Omnomom.
 
 
 
Men nu ska jag in o göra iordning Whisper, som vanligt är jag INTE social när jag gör huvuduppdrag
så bli inte ledsen om jag "dissar" er :) Hörs sen!
 

 


Åååh mums älskar dem chili nötterna *-* <3

2014-08-18 // 18:44:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback