» Godmorgon solstrålar! «

Jag ligger och drar mig i sängen... Fan vad jag hatar att vara trött, hemsk känsla haha. Men ska strax börja röra mig ur sängen och krypa i mina gympadojjor och ta en morgon PW. Det ska vara fantastiskt fint väder idag så jag tänkte försöka njuta av det. Dock är det ju fasiken höst redan så sola i bikini är ju bara o glömma. Vi får se vad jag hittar på helt enkelt. Det är även onsdag vilket betyder uppdatering! En (eller fler?) Nordsvenskar är i denna stund påväg till Jorvik. Enligt nån game master på server två har den inte samma kropp som tinkern? spännande. Har den tinkerns kropp blir jag besviken, MEN en tinker med nordis färger tror jag endå är jävligt fint och jag är sugen på ny häst :) Sååå.. Inte omöjligt att Whisper får sällis i stallet. 
 
Ska ni köpa ny häst idag? ;)
 
 
 


Jag sitter i soffan och är trött o har ont i halsen/huvudet... Bestämde mig för att skippa skolan för att försöka bli frisk. :) Asså jag är jättespänd på nordsvenskarna. Om de är fina ska jag köpa en nån gång men idag blir det ingen häst. Nej på lördag nästa vecka så ska jag köpa den bruna araben äntligen (hade köpt den på lördag denhär veckan om jag inte hade bytt Hhs till vg) Sen blir det en tinker om några veckor och troligen en nordsvensk efter ytterligare några veckor. Sen tror jag en ponny eller en häst som inte finns än..
Nu ska jag bara mysa och äta glass och halstabletter hela dan puss ♥♡♥:)

2014-08-27 // 09:23:33

Ja såklart jag ska ha en Nordsvensk! Bästa namnet får han också! LUDDE! xD

2014-08-27 // 10:16:36

Ja såklart jag ska ha en Nordsvensk! Bästa namnet får han också! LUDDE! xD

2014-08-27 // 10:16:37

ska antagligen köpa en nordsvensk eller en till arab beroende på om jag tycker nordsvenskarna är söta. hoppas dom är söta men ändå inte för har redan en lista på en del hästar som jag vill köpa xD
älskar din blogg och ingen är ett större fän än jag!!!!!!!
//Mvh DITT STÖRSTA FÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: hihi ja de är inte lätt de där med att välja vilka hästar man ska ha ;) Tack sötnos!
Courtney Silverhill

2014-08-27 // 12:04:00

Skulle vilja köpa 2 hästar och mitt samlande går ju sådär.... Från i lörgags har jag 6 sc kvar det räcker ju verkligen till både en friser och nord svensk vill nog ha fler hästar också... Några tusen sc skulle inte vara så illa just nu xD

2014-08-27 // 16:14:28

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback